תדאגו לחיים בריאים יותר - כך תחיו טוב והרבה יותר!
תדאגו לחיים בריאים יותר - כך תחיו טוב והרבה יותר!
  1. חובה לאכול חלבון מיד אחרי אימון בגלל חלון ההזדמנויות: אין דבר כזה חלון הזדמנויות, ולמעשה אם נסתכל על האבולוציה נבין שאם אחרי כל פעילות גופנית היינו חייבים לאכול מיד חלבון - לא היינו שורדים מיליונים של שנים. אז אתם תשרדו גם אם תגיעו הביתה, תתקלחו ורק אז תאכלו. אין צורך לבזבז כסף על שייקים או חטיפים יקרים. תתרמו את הכסף הזה לילדים בסיכון. הקליקו למידע נוסף בנושא.
  2. פילאטיס ובלט מאריכים את השריר ונותנים לך גוף של דוגמנית: אנטומיה בסיסית - לשריר יש נקודת התחלה ונקודת סוף, וחוץ מהליכים כירורגיים שום דבר לא יכול להאריך שריר.
  3. בשביל קוביות צריך לאכול חזה עוף, טונה, קוטג', ברוקולי ואורז וזהו: או דגים, ביצים, בשר, כל ירק, כל פרי, כל פחמימה מורכבת שאתם אוהבים, כי אין אוכל רע - יש אוכל שאכלו יותר מדי ממנו.
  4. סוכרזית זה מסרטן ומעוור: כרגע אף מחקר עוד לא הצליח להוכיח את זה על סוכרזית, אז כל עוד אתם לא צורכים קילו של סוכרזית ביום, אתם כנראה בסדר.
    מוזמנים לקרוא עוד בנושא כאן.
  5. שומן זה משמין: שנות ה- 90 זה הזמן שבו דיאטות דלות שומן נהיו פופולאריות, וחבל כי אין להן יתרון. שומן זה משהו שהגוף שלכם חייב בשביל לשרוד. ההורמונים שלכם ותיפקוד המוח שלכם תלויים בזה שאתם צורכים שומן (איכותי). אז דיאטות דלות בשומן הן רעיון רע.
  6. מכניסים הורמונים לחלב וזה גורם להתפתחות מוקדמת אצל ילדות: אף אחד לא מכניס הורמונים בחלב שלכם. חלק מהעניין של מוצרים בפיקוח זה לא רק המחיר האחיד, זה גם שהם מפוקחים. מהסיבה הזו חלב הוא אחד המוצרים הכי נקיים בשוק ולא מוסיפים לו הורמונים, ולכן הוא לא גורם לשום התפתחות מוקדמת. לקריאה נוספת המאשרת את הנ"ל הקליקו כאן.
  7. לחם שחור זה יותר בריא מלחם לבן: יש להבדיל בין לחם שחור ללחם מלא. לחם שחור הוא לחם בצבע שחור, ולכן הוא לא יותר בריא מלחם לבן. גם ההבדל בין לחם לבן ללחם מלא הוא  די מינורי. אותו דבר גם לגבי אורז לבן ואורז מלא. הקליקו למידע מקצועי בנושא.
  8. מיץ חמוציות מגן מפני דלקות בשתן: מיץ חמוציות לא מגן מפני דלקות בשתן. מה שמגן מפני דלקות בשתן זה שמירה על היגיינה ושתייה מרובה של מים. תוסף של חמוציות זה משהו שהרבה נשים מדווחות שעזר להן, אבל אין באמת מחקר שמוכיח שזה עוזר אז זה כנראה אפקט הפלסבו הלא מספיק מוערך. כאן תוכלו לקרוא עוד בנושא.
  9. צריך להתאמן 150 דקות בשבוע: לצערי 150 דקות בשבוע זה ממש לא מספיק, ועובדה היא שרוב האנשים בעולם המערבי סובלים ממחלות ובעיות אורטופדיות שמקורן באורח חיים היושבני שלהם. תזוזו כמה שיותר.
  10. הדיאטה הזאת עובדת: אין דיאטה מיוחדת שעובדת. כדי להוריד במשקל חייב להיות גירעון קלורי וזה לא משנה איזה שם תיתנו לזה, הכל אותו דבר. אין קסמים - רק התמדה ועבודה קשה.

זהו, מקווה שעזרתי לכם להמשיך הלאה לחיים בריאים יותר (:
דנה גת, מאמנת כושר.

לקריאה נוספת:
תמרים: יתרונות בריאותיים שכדאי להכיר
נשנושי קיץ בריאים: המלצות תזונתיות
הסיבות הרבות להפחתת צריכת הסוכר
הצטרפות אל הניוזלטר של FoodsDictionary