גלידת שטראוס, חברת הגלידות המובילה בישראל מקבוצת יוניליוור, גאה לפתוח את עונת הגלידה לשנת 2011 עם מגוון רחב של מוצרים, טעמים, וצורות חדשות שיעשו חגיגה בפה הישראלי. בעונה הנוכחית מציגה גלידת שטראוס סדרה חדשה בתחום הגלידה הביתית תחת המותג קרמיסימו- קרמיסימו & MORE.
ממחקרים עולה שהצרכנים תופסים גלידה מפנקת ככזו שכיף לאכול אותה בכל פעם מחדש ויש בה תוספות וטעמים מיוחדים (מחקר Brand Dynamics מכון שילוב 2010). גלידת שטראוס זיהתה את ההזדמנות ועל כן החליטה להשיק סדרה חדשה המרחיבה את המותג קרמיסימו- קרמיסימו & MORE המעניקה לצרכנים מדרגה נוספת של עושר ופינוק. המוצרים בטעמים מיוחדים עשירים הרבה יותר בתוספים באריזה גדולה של 1.33 ליטר.
מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasure והאיכות האולטימטיבי ממשיך גם השנה את ההצלחה ומגיע לשיאים חדשים. ב- 2011 מגנום כובש את פסגת ההנאה והתענוג ומשיק שני מוצרים חדשים תחת סדרת DESIRE: הסדרה המפנקת עם התוספים העשירים בתוך הגלידה. השנה, המוצרים החדשים מביאים את התענוג לרמה עליונה ע"י הוספת רכיבים טעימים, משובחים ואיכותיים אף יותר לשלגוני מגנום, שכולנו אוהבים ומכירים. התוסף המרכזי במוצרים הינו פרלינים איכותיים, גדולים ושלמים שמבטיחים חווית אכילה שכולה פינוק ותענוג, כזו שרק מגנום יכול להציע!
כחלק ממהלך גלובלי, גלידת שטראוס יוצאת במסר חדש Share Happy אשר מלווה את כל ההשקות לעונה. החדשנות המזוהה עם גלידת שטראוס, הובילה גם השנה את החברה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה בכל הקשור לפיתוח מוצרים, רעיונות חדשים, קשר עם הצרכנים ואימוץ מגמות טכנולוגיות חדשות. הדבר בא לידי ביטוי בשלל המוצרים המוצע לעונה הקרובה, אשר רובם מהווים שיא מבחינת ייצור טכנולוגית, רמת המורכבות, והעושר בטעם. אחד החידושים המהותיים העונה הוא הוספת פרלינים שלמים אמיתיים לגלידה בשני המותגים המובילים של גלידת שטראוס- במגנום ובקרמיסימו & MORE.
גלידת שטראוס מובילה את שוק הצריכה בתוך הבית עם נתח שוק של 58.2% (נילסן מצטבר כספי 2010). קרמיסימו, המותג החזק ביותר בתחום הגלידה הביתית מהווה 44.5% משוק חבילות הבית והקינוחים (נילסן מצטבר כספי 2010).כל שוק הגלידה בישראל במונחים קמעונאים הוא בסביבות 1.4 מיליארד ₪, על פי הערכה של גלידת שטראוס. שוק האימפלס הכולל גם גלידריות מהוה 63% מהמכר ואילו שוק הצריכה הביתית מהווה 37%. על פי נתוני נילסן שוק הגלידה הביתית צמח ב-15% יחסית לשנה קודמת. חלק מהצמיחה מפצה על הירידות של קרוב ל-4% שירד שוק הגלידה בשנה קודמת.
יורם אביגד, מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס: "לאחר שנת 2010, שנה נפלאה, בה המשיכה גלידת שטראוס את הצמיחה העסקית וביסוס מעמדה התחרותי, תמשיך החברה להוביל את שוק הגלידה גם בשנת 2011. גלידת שטראוס הינה מובילת שוק הגלידה בישראל עם מגוון רחב של מותגים חזקים. מותגים אלו מהווים שילוב של עוצמות בינלאומיות מצד יוניליוור, ומקומיות מצד שטראוס. מגוון המוצרים הרחב שלנו מתאים לקהל הצרכנים הישראלי ומגיע אליו בפריסה ארצית רחבה וברמת נגישות גבוהה. כמו בכל שנה, ייתמכו ההשקות החדשות לשנה הקרובה בפעילויות שיווקיות חדשניות ומלאות עוצמה אשר ייצרו התרגשות ועניין רב ויתווספו לפורטפוליו הקיים, במטרה לגרום למיליוני צרכנים בישראל לחייך וליהנות".
המכירות והרווחיות הטובה ביותר של גלידת שטראוס. החברה סיימה את השנה עם נתח שוק של %58.2 בשוק הצריכה הביתית בישראל. סיימנו את השנה עם שינויים בבעלות של החברה ואנו בטוחים כי חיזוק הקשר עם יוניליוור העולמית יתרום לעוצמתה של החברה כמובילת השוק גם בישראל".
|