גופן וקישורים
צבעים
סמן העכבר
בית | » | תקנון |
להלן תקנון שימוש למנויי אתר FoodsDictionary המשקף את מדיניות החברה והשירות, אנא קראו אותו בעיון ובמידת הצורך אנחנו זמינים לכל דבר ועניין דרך ערוצי ההתקשרות המפורטים מטה. אנו רוצים לאחל לכם הצלחה רבה, עמידה ביעדים והנאה מהדרך שאתם עומדים לעבור, הנהלת האתר.
במסגרת המנוי מקבלים 3 כלים ייחודיים:
בנוסף למנוי FoodsDictionary ושימוש בכלים, ללקוחות FoodsDictionary מוצע גם שירות ליווי תזונתי אונליין של דיאטנית (להלן "דיאטת Foods"), במסגרתו נכלל גם המנוי הרבעוני לשימוש בכלים של המנוי. שימו לב, הרכישה לליווי התזונתי אונליין הינה רכישה נפרדת מהמנוי לכלים באתר. במסגרת הליווי, הלקוח יימצא בקשר עם דיאטנית קלינית מוסמכת אשר תרכיב לו תפריט תזונה מותאם אישית ותהיה אמונה על כל הייעוץ המקצועי (אורך הליווי הינו כ-8 שבועות). תנאי שימוש אלו ותנאי השימוש הכלליים של האתר תקפים הן ללקוחות דיאטת Foods, ובנוסף יש לעיין בפירוט המוצג בעמוד המידע אודות הליווי התזונתי בכל הקשור להתאמה אליו בטרם הרכישה.
הכלים למנויים הינם שירות בתשלום בתוך אתר FoodsDictionary (מותאם לנייד) ולא אפליקציה חיצונית למובייל. יחד עם זאת, ראו מדריך ליצירת קיצור במכשיר הנייד.
לאחר שביצעתם הרשמה מלאה לשירות, תוכלו להתחבר לשירות גם דרך הטלפון הנייד וגם דרך המחשב הנייח, עם חשבון המשתמש שלכם כמובן שמזוהה על ידי ה- Email שלכם והסיסמא שבחרתם. ההתחברות למערכת מוגבלת לעד 3 מכשירים שונים.
הכלים נמצאים בתוך האתר למנויים בלבד, וכחלק מהשימוש בו המנויים יכולים להגיע לתוכן נוסף שמפורסם באתר ולמיקומים שבהם קיימות פרסומות. בתוך הכלים שבתשלום לא תהיינה פרסומות בדמות באנרים, אלא ייתכנו קידומים של תוכן שיווקי בדמות הטבות ומבצעים ייעודיים ללקוחות FoodsDictionary בלבד. בעת ההרשמה לשירות, המנויים לשירות מאשרים זאת ולא תהא להם כל טענה/תלונה/דרישה/תביעה בנושא.
בעת ההרשמה לשירות הלקוח מאשר את התקנון, ובעצם אישור התקנון הלקוח מאשר קבלת הודעות ב- Email. ניתן לבטל את ההרשמה לדיוורים בכל עת בעמוד החשבון שלי או דרך ה- Emails שמגיעים לתיבת הדוא"ל של הלקוח (מלבד הודעות ועדכונים על חשבוניות או הודעות של שינוי חבילה וכדומה).
הנהלת האתר אינה אחראית על כל נזק שעלול להיגרם ללקוחות המנויים כחלק מהשימוש במערכת, וכי השימוש של הלקוחות הינו על אחריותם בלבד ובעת הרשמתם לשירות וגלישתם באתר FoodsDictionary הם מסירים את הנהלת האתר מכל אחריות בכפוף לתנאי השימוש באתר.
הנהלת האתר לא תהא אחראית לכל נזק או השפעה בריאותית ו/או תזונתית ו/או נפשית העלולה להיגרם למשתמשים במערכת, וכי לקוחות המנויים מסירים מהנהלת האתר כל אחריות כזו בעצם שימושם בכלים שבאתר והרשמתם לשירות. כל התכנים באתר FoodsDictionary בכלל ובכלים שבתשלום בפרט מהווים אינפורמציה כללית בלבד ואינם מחליפים חוות דעת מקצועית ו/או ייעוץ מקצועי של רופא, דיאטן או כל איש מקצוע אחר. השימוש בכלים שבאתר הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש ולא תהא לו כל טענה/דרישה/תלונה/תביעה כלפי הנהלת האתר.
הנהלת האתר עושה שימוש בקבצי "עוגיות" ושומרת פרטים שנמסרו מרצון ובהסכמה על ידי הלקוחות כחלק מהשימוש בשירות. הנהלת האתר לא תעביר לצדדים שלישיים כל מידע שנמסר על ידי הלקוחות ללא הסכמתם. הלקוחות מאשרים בעצם השימוש בשירות שהנהלת האתר תוכל לעשות שימוש במידע לצורכי יצירת קשר עם הלקוחות, לצורכי שיווק ישיר או אוטומטי ולצורכי ניתוחים סטטיסטיים עבור החברה. הלקוחות רשאים לבקש (בפנייה בכתב ו/או בטלפון) מהנהלת האתר להסירם מרשימת הדיוור הישיר (בנוסף לכך שכל לקוח יכול לעשות זאת דרך עמוד החשבון שלי ודרך כל Email או דיוור שהוא מקבל כחלק מהשירות). סיום ההתקשרות מול הלקוח אינה מחייבת את הנהלת האתר למחוק את כרטיס המשתמש של הלקוח על כל נתוניו, והלקוח יוכל להיכנס אל הכלים השונים ולהבחין בנתונים (אך לא לערוך ו/או להוסיף תפריטים, אלא אם כן המנוי התחדש). הלקוחות יוכלו לפנות באופן אישי אל הנהלת האתר (בכתב בלבד תוך כדי אימות הנתונים) ולבקש את הסרת כרטיס המשתמש מהמערכת. בנוסף, הלקוחות יוכלו לבקש מהנהלת האתר למחוק את כל המידע הקיים לגביהם כחלק מפעילותם בשירות. מדיניות הפרטיות כפופה לכתוב בנושא בתנאי השימוש של האתר (ראה ערך).
מאמן/יועץ יקר, כחלק משימוש אישי שלך במערכות התזונה של אתר FoodsDictionary וכחלק מרוח תקנות הגנת הפרטיות של האיחוד האירופי (ה- GDPR), הינך צריך/צריכה לאשר כי הלקוח/ה אותו את/ה מלווה תזונתית מודע/ת לכך שכל המידע אודותיו/ה שיוזן למערכת (לרבות מידע אישי, תפריטי תזונה אישיים וכל מידע שנאסף אודות הלקוח/ה על ידך או שהוא/היא מסר/ה לך אודותיו/ה או שאת/ה יצרת אודותיו/ה) - נשמר אצלנו בענן הנמצא בשרתים באנגליה בתנאי אבטחה מחמירים. באישור טופס זה הינך מתחייב/ת כי הבהרת ללקוח שלך את העניין וכי הוא/היא מסכים/ה לאיסוף ולשמירת מידע זה על ידי חברת ווידו-נט טכנולוגיות, מפעילת אתר FoodsDictionary (עוסק מורשה: 558058806). חשוב לציין כי מטרת שמירת המידע היא אך ורק לשימושך האישי כאיש מקצוע לטיפול בלקוחות שלך ולצורך זה בלבד. יובהר כי בכל שלב תהא ללקוחות שלך הזכות לבקש מחברת ווידו-נט טכנולוגיות ישירות או דרכך לבדוק ו/או לעדכן ו/או למחוק את המידע האישי אודותיהם במסגרת הטיפול שהינך מעניק/ה לו/לה, ולבטל את הסכמתו/ה לכך. בנוסף, המערכת הינה אוטומטית ומבצעת למידות מכונה ושימוש בנתונים הנשמרים על מנת לשפר את יעילות השימוש.
בעת ההרשמה לשירות בתשלום ניתן להבחין ב- 3 מסלולים שונים בהם המנוי יכול לבחור: מסלול חודשי (חודש בחודשו, לדוגמא מה- 05/03 ועד ה- 05/04), מסלול רבעוני (רבעון = 3 חודשים, לדוגמא מה- 05/03 ועד ה- 05/06) ומסלול שנתי (שנה = 12 חודשים, לדוגמא מה- 05/03 ועד ה- 05/03 של השנה העוקבת קדימה). שימו לב: כל המסלולים הינם מסלולים מתמשכים/מתחדשים, ובתום תקופת המסלול הקודמת - תתחיל מיידית תקופת המסלול החדשה באופן אוטומטי, אלא אם כן הלקוח ביטל את חידוש המנוי. חודש ימים לפחות לפני שהמסלול הנבחר עתיד להסתיים - הנהלת האתר תשלח Email עם המידע הזה למשתמש, והמשתמש יוכל להגיע אל איזור החשבון שלי ולבטל את חידוש המנוי האוטומטי. לא רלוונטי למנויים חודשיים.
שימו לב: מסלולי המנויים המתחדשים שהינם לתקופה של למעלה מחודש (כלומר מלבד המנוי החודשי) מזכים את הלקוחות בהנחה להצטרפות לשירות מעצם היותם מתחדשים לתקופה ארוכה (ראו "מדיניות ביטולים"). בבחירת המסלול הרלוונטי עבור הלקוחות ובהרשמה לשירות, הלקוחות מאשרים ומסכימים כי בתום תקופת השירות הנבחרת - המסלול והחיוב יתחדשו באופן אוטומטי בכל פעם לתקופה זהה ובעלות זהה בהתאם לעלות המסלול ביום ההצטרפות לשירות (אלא אם כן הלקוח ביקש לבטל את המנוי בהתאם למדיניות הביטולים המפורטת בתקנון זה. על מנת שחידוש המסלול יתבטל - הלקוח צריך לבטלו באופן אישי או ליצור קשר עם הנהלת האתר (בכתב ו/או בשיחה טלפונית עם נציג) לגבי ביטול החידוש עד 72 שעות לפני שתקופת המסלול מסתיימת ומתחדשת שוב).
המסלולים מפורטים כאן בתקנון ובעמוד רכישת השירות אונליין באתר, והנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן אותם בכל זמן ובכל מקום, וללקוחות לא תהא כל טענה/דרישה/תביעה בנושא. הנהלת האתר תשלח מייל מרוכז לכל לקוחותיה בדבר שינוי המחירים. יצויין כי משתמש שרכש מנוי טרם השינוי בפרטי המסלולים - לא יושפע מכך לטובה ו/או לרעה, וכי תנאיו יישמרו בהתאם לתנאים שפורטו בעת שרכש את המנוי ולא ישתנו עד לתום תקופת המנוי הקיים, ובמידה והמשתמש יבחר לחדש את המנוי ו/או המנוי יתחדש אוטומטית כחלק מההסכם והמסלול אותו בחר המשתמש – תוקף המסלול הנבחר ועלותו יהיו בהתאם למחירים החדשים כפי שעודכנו וכפי שיתפרסמו באותו היום של חידוש המנוי.
לאחר שבחרתם את מסלול המנוי הרצוי עבורכם, תמשיכו לעמוד ההרשמה כמנוי בו תצטרכו לאשר את ההרשמה ב- Email ולהזין את כל הפרטים הראשוניים הרלוונטיים. שימו לב: תוכלו להגיע אל עמוד רכישת המנוי דרך אתר FoodsDictionary וגם דרך צדדים שלישיים להם יש שיתופי פעולה עם הנהלת האתר, וההרשמה תתבצע על ידי הזנת קוד קופון דיגיטלי רלוונטי ותחל ביום מימוש הקופון (תחילת השירות). מתן השירות יחל לאחר ההרשמה והתשלום עבור המסלול הנבחר (להלן "יום ההרשמה"), ומתאריך זה יחל פרק הזמן של אותו מסלול בהתאם לתנאי ההצטרפות נכון ליום ההרשמה (תנאי ההצטרפות והמסלולים עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקולה הבלעדי וזכותה הבלעדית של הנהלת האתר).
שימו לב: התשלום הינו אך ורק לשירות ושימוש במחשבון הקלוריות, במנתח המתכונים וביומן המעקב, ולא לשירותים אחרים המוצעים בתשלום על ידי אתר FoodsDictionary.
תמיד תוכלו לגשת אל בעמוד החשבון שלי ושם להבחין בכל המידע שהזנתם, לשנות סיסמא ולהבחין במסלול התשלום בו בחרתם. שימו לב: ניתן לעבור בין המסלולים תוך כדי תוקפם, אך המסלול החדש הנבחר ייכנס לתוקף רק לאחר תום תקופת מסלול המנוי הישן ותשלומו המלא (ראו "מדיניות ביטולים").
תקופת הניסיון הינה פרק זמן של מספר ימים בודדים להם אתם זכאים בעת הרישום לשירות, עוד בטרם תזינו את פרטי כרטיס האשראי לתשלום החבילה שתבחרו (תצטרכו רק לאשר את ההרשמה במייל כדי שנוכל לאמת אתכם, ולא להכניס פרטי כרטיס אשראי בשלב זה). אנחנו בטוחים שתמצאו את השירות שימושי ויעיל עבורכם, אך מבינים את הצורך שלכם להתנסות במערכת קודם התשלום. לאחר תקופת ה- Trail המערכת תיחסם לשימוש ותופנו אל עמוד בחירת המסלולים לבחירת המסלול הרלוונטי עבורכם.
שליחת ה- Email לאישור ההרשמה עשויה לעיתים להתעכב במשך מספר דקות, המתינו בבקשה בסבלנות. במידה ועוברות מספר דקות ואתם עדיין לא רואים את ה- Email - נסו לחפש אותו גם בדואר הזבל ובתיקיות המייל השונות. במידה ועדיין ה- Email לא נמצא - פנו אלינו בבקשה דרך צור קשר בכדי שנשלים לכם את יצירת החשבון ונאמת את זהותכם.
התשלום מתבצע מראש באמצעות הזנת כרטיס אשראי על ידי הלקוח במערכת מאובטחת. ניתן לשלם בתשלומים רק ברכישת מנוי שנתי. ניתן לעדכן את אמצעי התשלום בכל שלב בעמוד החשבון שלי. שימו לב: התשלום הינו מראש עבור כל המסלולים.
כל לקוח משלם מקבל למייל חשבונית מס קבלה בהתאם לחוק מווידו-נט טכנולוגיות, בעלת האתר.
כל מסלולי המנוייים המוצעים לרכישה מתחדשים אוטומטית באופן הבא:
שימו לב: אין החזר כספי בכל המסלולים, לרבות אם הלקוח לא עשה כל שימוש בשירות במשך כל תקופת המסלול. ניתן להגדיר ביטול של חידוש מנוי בכל עת תחת האיזור האישי בעמוד החשבון שלי על ידי הקלקה על "ביטול חידוש מנוי", אך לא ניתן לקבל החזר כספי והמנוי ימשיך להתקיים עד שפג תוקפו (הביטול יתבצע מיידית והלקוח לא יחויב יותר לאחר שתסתיים תקופת המנוי שבחר). שימו לב: כל עוד לא ניתנה הוראת ביטול חידוש המנוי הוא יתחדש באופן אוטומטי כאמור. לדוגמא, מנוי רבעוני החליט לבטל את חידושו לאחר חודש אחד - המנוי ימשיך להיות בתוקף לעוד חודשיים נוספים והלקוח לא יהיה זכאי לקבל החזר כספי בגין אותם חודשיים בהם יוכל להמשיך לעשות שימוש בכלי המנוי (מלבד התנאים המפורטים בהמשך בנוגע לביטול עסקה בכפוף לתקנון). בעת ההרשמה לשירות הלקוח מאשר זאת ולא תהיה לו כל טענה/תלונה/דרישה/תביעה בעניין.
יחד עם זאת, המשתמש יהיה זכאי לפנות לביטול עסקה והחזר כספי לפי המוגדר בחוק הגנת הצרכן ובתנאים הבאים:
להנהלת האתר קיימת הזכות הבלעדית לביטול מנוי ו/או למניעת רכישת מנוי מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. לכל בקשה/בעיה טכנית/פנייה כללית ניתן לפנות אלינו דרך אמצעי ההתקשרות הבאים (בשעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-15:00):
כל הזכויות שמורות לאתר FoodsDictionary © ט.ל.ח עדכון אחרון בתאריך: 17/02/2022.