גופן וקישורים
צבעים
סמן העכבר
בית | » | תקנון |
להלן תקנון שימוש למנויי אתר FoodsDictionary המשקף את מדיניות החברה והשירות, אנא קראו אותו בעיון ובמידת הצורך אנחנו זמינים לכל דבר ועניין דרך ערוצי ההתקשרות המפורטים מטה. אנו רוצים לאחל לכם הצלחה רבה, עמידה ביעדים והנאה מהדרך שאתם עומדים לעבור, הנהלת האתר.
מנוי FoodsDictionary הינו מנוי מתמשך לתקופה בלתי מוגבלת (קרי, בלתי קצובה) עם תנאי תשלום שונים ואפשרות לביטול המנוי בכל עת. במסגרת המנוי מקבלים גישה אל 3 כלים ייחודיים:
בנוסף למנוי FoodsDictionary ושימוש בכלים, ללקוחות FoodsDictionary מוצע גם שירות ליווי תזונתי אונליין של דיאטנית (להלן "דיאטת Foods"), במסגרתו נכלל גם המנוי הרבעוני לשימוש בכלים של המנוי. שימו לב, הרכישה לליווי התזונתי אונליין הינה רכישה נפרדת מהמנוי לכלים באתר. במסגרת הליווי, הלקוח יימצא בקשר עם דיאטנית קלינית מוסמכת אשר תרכיב לו תפריט תזונה מותאם אישית ותהיה אמונה על כל הייעוץ המקצועי (אורך הליווי הינו כ-8 שבועות). תנאי שימוש אלו ותנאי השימוש הכלליים של האתר תקפים הן ללקוחות דיאטת Foods, ובנוסף יש לעיין בפירוט המוצג בעמוד המידע אודות הליווי התזונתי בכל הקשור להתאמה אליו בטרם הרכישה.
הכלים למנויים הינם שירות בתשלום בתוך אתר FoodsDictionary (מותאם לנייד) ולא אפליקציה חיצונית למובייל. יחד עם זאת, ראו מדריך ליצירת קיצור במכשיר הנייד.
לאחר שביצעתם הרשמה מלאה לשירות, תוכלו להתחבר לשירות גם דרך הטלפון הנייד וגם דרך המחשב הנייח, עם חשבון המשתמש שלכם כמובן שמזוהה על ידי ה- Email שלכם והסיסמא שבחרתם. ההתחברות למערכת מוגבלת לעד 3 מכשירים שונים במקביל.
הגישה המלאה לכלים בתוך האתר הינה למנויים בלבד, וכחלק מהשימוש בו המנויים יכולים להגיע לתוכן נוסף שמפורסם באתר ולמיקומים שבהם קיימות פרסומות. בתוך הכלים שבתשלום לא תהיינה פרסומות בדמות באנרים, אלא ייתכנו קידומים של תוכן שיווקי בדמות הטבות ומבצעים ייעודיים ללקוחות FoodsDictionary בלבד. בעת ההרשמה לשירות, המנויים לשירות מאשרים זאת ולא תהא להם כל טענה/תלונה/דרישה/תביעה בנושא.
בעת ההרשמה לשירות הלקוח מאשר את התקנון, ובעצם אישור התקנון הלקוח מאשר קבלת הודעות מערכת ב- Email הקשורות למנוי. ניתן לבטל את ההרשמה לדיוורים האלו בכל עת בעמוד החשבון שלי או דרך ה- Emails שמגיעים לתיבת הדוא"ל של הלקוח (מלבד הודעות ועדכונים על חשבוניות או הודעות של שינוי חבילה וכדומה). בנוסף, בעת ההרשמה הלקוח יכול לסמן (אין חובה כזאת) כי הוא מעוניין בקבלת הודעות על מבצעים למנוי, פיצ'רים חדשים והודעות פרסומיות.
הנהלת האתר אינה אחראית על כל נזק שעלול להיגרם ללקוחות המנויים כחלק מהשימוש במערכת, וכי השימוש של הלקוחות הינו על אחריותם בלבד ובעת הרשמתם לשירות וגלישתם באתר FoodsDictionary הם מסירים את הנהלת האתר מכל אחריות בכפוף לתנאי השימוש באתר.
הנהלת האתר לא תהא אחראית לכל נזק או השפעה בריאותית ו/או תזונתית ו/או נפשית העלולה להיגרם למשתמשים במערכת, וכי לקוחות המנויים מסירים מהנהלת האתר כל אחריות כזו בעצם שימושם בכלים שבאתר והרשמתם לשירות. כל התכנים באתר FoodsDictionary בכלל ובכלים שבתשלום בפרט מהווים אינפורמציה כללית בלבד ואינם מחליפים חוות דעת מקצועית ו/או ייעוץ מקצועי של רופא, דיאטן או כל איש מקצוע אחר. השימוש בכלים שבאתר הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש ולא תהא לו כל טענה/דרישה/תלונה/תביעה כלפי הנהלת האתר.
הנהלת האתר עושה שימוש בקבצי "עוגיות" ושומרת פרטים שנמסרו מרצון ובהסכמה על ידי הלקוחות כחלק מהשימוש בשירות. הנהלת האתר לא תעביר לצדדים שלישיים כל מידע שנמסר על ידי הלקוחות ללא הסכמתם. הלקוחות מאשרים בעצם השימוש בשירות שהנהלת האתר תוכל לעשות שימוש במידע לצורכי יצירת קשר עם הלקוחות, לצורכי שיווק ישיר או אוטומטי ולצורכי ניתוחים סטטיסטיים עבור החברה. הלקוחות רשאים לבקש (בפנייה בכתב ו/או בטלפון) מהנהלת האתר להסירם מרשימת הדיוור הישיר (בנוסף לכך שכל לקוח יכול לעשות זאת דרך עמוד החשבון שלי ודרך כל Email או דיוור שהוא מקבל כחלק מהשירות). סיום ההתקשרות מול הלקוח אינו מחייב את הנהלת האתר למחוק את כרטיס המשתמש של הלקוח על כל נתוניו, והלקוח יוכל להיכנס אל הכלים השונים ולהבחין בנתונים (אך לא לערוך ו/או להוסיף תפריטים, אלא אם כן המנוי התחדש). הלקוחות יוכלו לפנות באופן אישי אל הנהלת האתר (בכתב בלבד תוך כדי אימות הנתונים) ולבקש את הסרת כרטיס המשתמש מהמערכת. בנוסף, הלקוחות יוכלו לבקש מהנהלת האתר למחוק את כל המידע הקיים לגביהם כחלק מפעילותם בשירות. מדיניות הפרטיות כפופה לכתוב בנושא בתנאי השימוש של האתר (ראה ערך).
כחלק מהשימוש במנוי, אחת הפונקציות האפשריות היא הוספת מוצרים אישיים לשימוש הלקוח. כל מוצר שהלקוחות מוסיפים עובר בקרה ואישור של צוות האתר, כך שיתווסף אל מאגר מוצרים של לקוחות המנוי לשימושם בלבד. לדוגמא, לקוח הוסיף מוצר X כמוצר אישי, המוצר עובר לאישור צוות האתר לשיתוף עם כלל הלקוחות הנוספים. במידה ואינו עובר אישור - המוצר לא ישותף עם כלל הלקוחות אלא עם אותו היוזר שהוסיף אותו בלבד. במידה והמוצר עובר את אישור צוות האתר - הוא מתווסף אל מאגר המוצרים שאושרו על ידי צוות האתר ושהוזנו על ידי לקוחות המנוי בלבד ולשימושם בלבד כחלק מפונקציה נוספת במערכת. במידה והיוזר ערך את פרטי המוצר - ישוב המוצר לאישור צוות האתר ויימחק מהמאגר המשותף. חשוב להדגיש: המוצרים האישיים תמיד יהיו זמינים לאותו היוזר תחת "המוצרים שלי", ללא קשר אם אושר השיתוף שלו עם כלל הלקוחות או לא. שימו לב: במידה ואינכם מעוניינים לשתף את המוצרים עם מנויים אחרים - אתם יכולים לבצע "ביטול שיתוף" בעמוד החשבון שלי, תחת "פרטיות".
באתר FoodsDictionary ניתן למצוא גם פלטפורמה המיועדת לאנשי מקצוע בתחום התזונה כדיאטנים, נטורופתים ויועצי תזונה. המנוי לאנשי המקצוע כאמור הינו מנוי מתמשך לתקופה בלתי קצובה (בלתי מוגבלת) בתנאי תשלום שנתיים מראש בלבד, והוא כולל את כל כלי התזונה של מנוי FoodsDictionary ובנוסף גם את פלטפורמת ניהול הלקוחות עבור אנשי המקצוע בתחום התזונה. יועץ התזונה יוכל לבחור את המסלול הרלוונטי המפורט בעמוד המחירון עבור פלטפורמה זו. בכל הקשור למדיניות הביטולים עבור המנוי לאנשי המקצוע בתחום התזונה ראו בסעיף מדיניות ביטולים בתקנון זה.
מאמן/יועץ יקר, כחלק משימוש אישי שלך במערכות התזונה של אתר FoodsDictionary וכחלק מרוח תקנות הגנת הפרטיות של האיחוד האירופי (ה- GDPR), הינך צריך/צריכה לאשר כי הלקוח/ה אותו את/ה מלווה תזונתית מודע/ת לכך שכל המידע אודותיו/ה שיוזן למערכת (לרבות מידע אישי, תפריטי תזונה אישיים וכל מידע שנאסף אודות הלקוח/ה על ידך או שהוא/היא מסר/ה לך אודותיו/ה או שאת/ה יצרת אודותיו/ה) - נשמר אצלנו בענן הנמצא בשרתים באנגליה בתנאי אבטחה מחמירים. באישור טופס זה הינך מתחייב/ת כי הבהרת ללקוח שלך את העניין וכי הוא/היא מסכים/ה לאיסוף ולשמירת מידע זה על ידי חברת ווידו-נט טכנולוגיות, מפעילת אתר FoodsDictionary (עוסק מורשה: 558058806). חשוב לציין כי מטרת שמירת המידע היא אך ורק לשימושך האישי כאיש מקצוע לטיפול בלקוחות שלך ולצורך זה בלבד. יובהר כי בכל שלב תהא ללקוחות שלך הזכות לבקש מחברת ווידו-נט טכנולוגיות ישירות או דרכך לבדוק ו/או לעדכן ו/או למחוק את המידע האישי אודותיהם במסגרת הטיפול שהינך מעניק/ה לו/לה, ולבטל את הסכמתו/ה לכך. בנוסף, המערכת הינה אוטומטית ומבצעת למידות מכונה ושימוש בנתונים הנשמרים על מנת לשפר את יעילות השימוש.
בעת ההרשמה לשירות בתשלום ניתן להבחין ב- 3 אפשרויות שונות לתנאי התשלום למנוי שהלקוח יכול לבחור: תשלום חודשי (תשלום בכל חודש), תשלום רבעוני (תשלום בכל רבעון המקנה הנחה על המנוי) ותשלום שנתי (תשלום בכל שנה המקנה הנחה על המנוי). שימו לב: זהו מנוי מתמשך לתקופה בלתי מוגבלת (בלתי קצובה) בתנאי תשלום שונים. תחוייבו בתחילת כל מחזור חיובים בהתאם לתנאי המנוי שלכם (חודשי, רבעוני או שנתי) ולפי מועד/תאריך הרכישה, אלא אם תבטלו את המנוי. חודש ימים לפחות לפני שמחזור החיוב הנוכחי על פי תנאי התשלום הנבחרים עתיד להסתיים ולאחריו יהיה מחזור החיוב הבא על פי תנאים אלו - הנהלת האתר תשלח Email עם מידע זה ללקוח (לא רלוונטי למנויים בתנאי תשלום חודשיים).
שימו לב: תנאי התשלום הרבעוניים ו/או השנתיים מזכים את הלקוחות בהנחה להצטרפות לשירות מעצם התשלום מראש (ראו "מדיניות ביטולים"). בבחירת תנאי התשלום הרלוונטיים עבור הלקוחות ובהרשמה לשירות, הלקוחות מאשרים ומסכימים כי המנוי יתמשך לתקופה בלתי מוגבלת על פי תנאי התשלום הנבחרים עד לביטולו על ידי הלקוח (ביטול המנוי אפשרי בכל עת בהתאם למדיניות הביטולים בתקנון זה).
תנאי התשלום מפורטים כאן בתקנון ובעמוד רכישת השירות אונליין באתר, והנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן אותם בכל זמן ובכל מקום, וללקוחות לא תהא כל טענה/דרישה/תביעה בנושא. הנהלת האתר תשלח מייל מרוכז לכל לקוחותיה בדבר עדכון/שינוי המחירים. יצויין כי משתמש שרכש מנוי טרם שינוי המחירים ו/או תנאי התשלום - לא יושפע מכך לטובה ו/או לרעה, וכי תנאיו יישמרו בהתאם לתנאי התשלום שפורטו בעת שרכש את המנוי ולא ישתנו עד לתום מחזור החיוב הקיים/הנוכחי, ובמחזור החיוב הבא תוקף ועלות תנאי התשלום שנבחרו יהיו בהתאם למחירים ו/או לתנאים החדשים כפי שעודכנו וכפי שיתפרסמו באותו היום של מחזור החיוב הבא.
לאחר שבחרתם את תנאי התשלום הרצויים עבורכם למנוי, תמשיכו לעמוד ההרשמה כמנוי בו תצטרכו לאשר את ההרשמה ב- Email ולהזין את כל הפרטים הראשוניים הרלוונטיים. שימו לב: תוכלו להגיע אל עמוד רכישת המנוי דרך אתר FoodsDictionary וגם דרך צדדים שלישיים להם יש שיתופי פעולה עם הנהלת האתר, וההרשמה תתבצע על ידי הזנת קוד קופון דיגיטלי רלוונטי ותחל ביום מימוש הקופון (תחילת השירות). מתן השירות יחל לאחר ההרשמה והתשלום עבור המסלול הנבחר (להלן "יום ההרשמה"), ומתאריך זה יחל פרק הזמן של אותו מסלול בהתאם לתנאי ההצטרפות נכון ליום ההרשמה (תנאי ההצטרפות והמסלולים עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקולה הבלעדי וזכותה הבלעדית של הנהלת האתר).
שימו לב: התשלום הינו אך ורק לשירות ושימוש במחשבון הקלוריות, במנתח המתכונים וביומן המעקב, ולא לשירותים אחרים המוצעים בתשלום על ידי אתר FoodsDictionary.
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להעניק קופון ו/או שובר חד פעמיים המעניקים הנחה ו/או הטבה למנוי באתר. תנאי הקופון ו/או השובר הינם למחזור החיוב הראשון בלבד ובהתאם למה שסוכם בכתב או בעל פה בין נציגי הנהלת האתר לבין הלקוח, וללקוח לא תהא כל טענה/בקשה/דרישה מעבר לכך, בכפוך לתקנון זה ולתנאי השימוש באתר. לאחר מחזור החיוב הראשון על פי תנאי התשלום שהלקוח בחר - מחזורי החיוב הבאים לאחר מכן יהיו על פי התעריף המלא של המנוי בהתאם לתנאי התשלום שנבחרו.
תמיד תוכלו לגשת אל עמוד החשבון שלי ושם להבחין בתנאי התשלום למנוי בו בחרתם וגם לשנות סיסמא. שימו לב: ניתן לעבור בין המסלולים תוך כדי תוקפם, אך המסלול החדש הנבחר ייכנס לתוקף רק לאחר תום תקופת מסלול המנוי הישן ותשלומו המלא (ראו "מדיניות ביטולים").
תקופת הניסיון הינה פרק זמן של מספר ימים בודדים להם אתם זכאים בעת הרישום לשירות, עוד בטרם תזינו את פרטי כרטיס האשראי לתשלום המנוי על פי תנאי התשלום שתבחרו (תצטרכו רק לאשר את ההרשמה במייל כדי שנוכל לאמת אתכם, ולא להכניס פרטי כרטיס אשראי בשלב זה). אנחנו בטוחים שתמצאו את השירות שימושי ויעיל עבורכם, אך מבינים את הצורך שלכם להתנסות במערכת קודם התשלום. לאחר תקופת ה- Trail המערכת תיחסם לשימוש ותופנו אל עמוד רכישת המנוי ובחירת תנאי התשלום המועדפים עליכם.
שליחת ה- Email לאישור ההרשמה עשויה לעיתים להתעכב במשך מספר דקות, המתינו בבקשה בסבלנות. במידה ועוברות מספר דקות ואתם עדיין לא רואים את ה- Email - נסו לחפש אותו גם בדואר הזבל ובתיקיות המייל השונות. במידה ועדיין ה- Email לא נמצא - פנו אלינו בבקשה דרך צור קשר בכדי שנשלים לכם את יצירת החשבון ונאמת את זהותכם.
התשלום מתבצע מראש באמצעות הזנת כרטיס אשראי על ידי הלקוח במערכת מאובטחת. ניתן לשלם בתשלומים רק ברכישת המנוי בתנאי תשלום שנתיים. ניתן לעדכן את אמצעי התשלום בכל שלב בעמוד החשבון שלי. שימו לב: התשלום הינו מראש עבור כל אחת מאפשרויות התשלום השונות.
כל לקוח משלם מקבל למייל חשבונית מס קבלה בהתאם לחוק מווידו-נט טכנולוגיות, בעלת האתר.
המנוי באתר FoodsDictionary הינו מנוי מתמשך לתקופה בלתי מוגבלת בזמן (בלתי קצובה) בתנאי תשלום שונים (מחזור חיוב חודשי/רבעוני/שנתי) וניתן לביטול בכל עת.
על פי תקנות חוק הגנת הצרכן, כל לקוח זכאי להחזר כספי בגין ביטול עסקה לא יאוחר מ- 14 ימים מעת הרכישה. אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכאי לביטול עסקה בתוך 4 חודשים מיום רכישת המנוי. במקרה כזה, ווידו-נט טכנולוגיות תהיה רשאית לגבות דמי ביטול על סך 100 ש"ח או 5% מסכום העסקה (הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק), וזאת בנוסף לחלק היחסי מעלות השירות שניתן ללקוח עד למועד קבלת הודעת הביטול.
במידה ובקשת ביטול המנוי תישלח לאחר 14 הימים המוגדרים בחוק להגנת הצרכן, ייגבה החלק היחסי של השימוש במנוי על פי תעריף תנאי התשלום החודשיים בלבד בהתאם למחירון השירות על פי אותו תאריך, וזאת בנוסף לדמי ביטול בסך 5% מסכום העסקה. לדוגמא, רוכש מנוי בתנאי תשלום שנתיים החליט לבטל את המנוי לאחר 4 חודשים בלבד - יחוייב הלקוח ב- 4 חודשי שימוש על פי תעריף תנאי השימוש החודשיים ללא ההנחה המוענקת לרוכשים בתנאי התשלום השנתיים, ובנוסף בדמי ביטול בסך 5% מסך המנוי השנתי. שימו לב: אין החזר כספי רטרואקטיבית עד למועד ביטול המנוי על ידי הלקוח, לרבות אם הלקוח לא עשה כל שימוש בפועל בשירות במשך תקופת המנוי עד להודעת הביטול.
בנוסף, ללקוח ישנה אפשרות לביטול מיידי את המנוי (ובמידת הצורך בזיכוי) או בביטול מחזורי החיוב העתידיים (כלומר, המנוי יישאר בתוקף רק עד לתום מחזור החיוב הנוכחי). במידה והלקוח זכאי להחזר כספי כחלק מביטול המנוי - ההחזר יועבר עד 14 ימי עסקים מיום הודעת הביטול. שימו לב: אין אפשרות להקפאת מנוי. הקפאת המנוי נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר, ובלבד שהלקוח שלח Email מפורט או יצר קשר טלפוני עם הנהלת החברה והנושא אושר לו בכתב. יחד עם זאת, יש אפשרות "להעביר מנוי" על ידי החלפת המייל של המשתמש במערכת ואימותו. המנוי ימשיך להתקיים על פי תנאי התשלום המקוריים עבור מייל חדש זה.
במידה והלקוח קיבל הטבה מסוימת עם הרשמתו כמנוי לשירות, ההטבה תהיה תקפה וניתנת למימוש במלואה אך ורק במידה והלקוח לא ביטל את המנוי בשום אופן למחזור החיוב עבורו ניתנה ההטבה, ושילם עלות מלאה עבור המנוי שבחר (בהתאם לתקנות ההטבה). מובהר כי לא יינתן החזר כלשהו בגין ההטבה וכי במקרה של ביטול על הלקוח יהיה להחזיר את ההטבה או שוויה במידה ומומשה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.
במידה והלקוח ביקש לבטל את המנוי באתר, כל נתוניו במסגרת המנוי יישמרו תחת היוזר שלו והוא יוכל לצפות בהם, אך הוא לא יוכל לעדכן אותם יותר, לערוך אותם או לבצע כל פעולה הנוגעת לנתונים ולשימוש בכלים, לרבות שיתוף וייצוא הנתונים מהמערכת. במידה והלקוח יבחר לרכוש שוב את המנוי שלו במסגרת תנאי תשלום מסוימים שיבחר - כל נתוניו שנשמרו יהיו זמינים לשימוש במסגרת המנוי כפי שהיו בטרם ביטל את המנוי.
ביטול המנוי בכל עת ייכנס לתוקף עד 3 ימי עסקים וייעשה דרך אחד מהאמצעים הבאים בלבד: פנייה בטופס "בקשת ביטול מנוי" באתר, פנייה בכתב בדוא"ל cancel@foodsdictionary.com, פנייה בטלפון 03-6737746 או בדואר רשום לכתובת סירקין 33, גבעתיים, ישראל, 5325202, עבור ווידו-נט טכנולוגיות. בעת ההרשמה לשירות הלקוח מאשר את מדיניות הביטולים בתקנון זה ולא תהא לו כל טענה/תלונה/דרישה/תביעה בעניין. הזכות לביטול עסקה הינה על פי תקנות הגנת הצרכן התשע"א 2010 וחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
שימו לב: במידה ורכשתם מנוי FoodsDictionary עבור אנשי מקצוע בתחום התזונה - תנאי הביטול הינם אותם תנאי הביטול המפורטים מעלה עבור מנוי FoodsDictionary על פי תקנות חוק הגנת הצרכן ותקנון זה, ובנוסף לכך הלקוח צריך להודיע על כך להנהלת האתר חודש ימים מראש, כלומר הלקוח ישלם על חודש זה כחלק מדמי הביטול בנוסף לתשלום עבור פרק הזמן בו נעשה שימוש במנוי על פי תנאי התשלום שרכש ובנוסף לדמי ביטול של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם). במהלך חודש זה מרגע קבלת הודעת ביטול המנוי, המנוי יישאר פתוח וזמין עבור הלקוח.
להנהלת האתר קיימת הזכות הבלעדית לביטול מנוי ו/או למניעת רכישת מנוי מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. לכל בקשה/בעיה טכנית/פנייה כללית ניתן לפנות אלינו דרך אמצעי ההתקשרות הבאים (בשעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-15:00):
כל הזכויות שמורות לאתר FoodsDictionary © ט.ל.ח עדכון אחרון בתאריך: 13/11/2024.