עולם הקולינאריה בישראל עולה שלב ומקצר את זמני ההמתנה באופן משמעותי עד קבלת הארוחה עבור הסועדים. במסעדת ''קלמה'' שעל חוף ימה של אשדוד קפצו על הפיתוח ההייטקי שהציעה חברת ''אנליזה מערכות מידע'': הזמנת ארוחה באמצעות אייפד ורכשו שני מחשבי לוח בהם הותקנה התוכנה. השירות הופעל במסעדה בימים האחרונים וקהל הלקוחות מגיב בחיוב ובעניין רב לתוצאותיו.
"מלצר כבר לא צריך להתרוצץ ולהקליד את ההזמנה לתוך קופה רושמת שנמצאת בתוך המסעדה", מסביר המסעדן אביב מצליח, הבעלים של מסעדת "קלמה", את השירות החדש: "אם אנחנו בקו החוף אזי המלצר מסתובב כל הזמן בין הלקוחות ואינו ניגש למטבח או לקופה, ההזמנה מתבצעת למעשה בו במקום ברגע שהוא לוחץ על 'הדפס', והיא מופיעה כבר באתרי ההכנה של אותה ההזמנה: מטבח, בר וכיוב'".
מצליח: "השירות באמצעות האייפד למעשה מקצר את קליטת ההזמנה אל תוך המערכת ובכך מייעל את הגעת ההזמנה אל השולחן, שזה מעולה מבחינת הסועדים. המלצר כל הזמן זמין כי הוא כל הזמן מסתובב סביבם, הוא לא נעלם והולך להקליד הזמנה לתוך המערכת בתוך המסעדה, אלא מוכן ומזומן לקליטת ההזמנה הבאה".
מסעדת "קלמה", הינה מסעדה רגועה ושלווה על חוף הים (חוף לידו אשדוד), צמודה למים, המגישה תפריט מגוון מרענן החל ממנות בשריות, דגים, פסטות, ארוחות בוקר ייחודיות, סושי וקינוחים אנינים. ניתן גם לשבת על הבר ולהתפעל מנוף הים, ציוץ הציפורים ומבחר קוקטיילים ומשקאות אלכוהוליים באווירה רגועה כשמוזיקת ג'אז מתנגנת ברקע. המסעדה הוקמה לפני כ-5 שנים והיא מובילה בתחומה על רצועת החוף היפה ביותר במזרח התיכון, לצד ייזום וקיום הופעות חיות עם מיטב האמנים בעונת הקיץ. טל' 08-8667241. פתוחה בימים א'-ש', החל מ- 08:30 עד אחרון הלקוחות.
|