דלג לתוכן העמוד
סרגל נגישות

מצרכים למתכון

40 מנות/יחידות, 13 גרם למנה\יחידה (תלוי בגודל המנה (מס` המנות מוערך))

אופן הכנת המתכון

  • אחרסוג המנה
  • מתחילדרגת קושי
  • מהיר מאודזמן הכנה
  • פרווה, כשרכשרות
רוטב צ`ימיצ`ורי ביתי קל וטעים
הצ`ימיצ`ורי הכי טעים שתטעמו, צילום: תפיקו הפקות
  • 1 מסירים את הגבעולים הגסים של הפטרוזיליה והכוסברה (אין צורך להפריד את כל הגבעולים).
  • 2 מכניסים את הפטרוזיליה, הכוסברה, הבצל, הפלפל האדום והשום אל מעבד המזון האיכותי ומפעילים בפולסים לקיצוץ גס (אנחנו לא רוצים לקצוץ יותר מדי את הירקות והעשבים ולקבל מרקם משחתי, אלא להשאיר אותם חתוכים מעט גס. שימו לב למידע הנוסף בנוגע לשיטת ההכנה הידנית).
  • 3 מעבירים את התערובת הקצוצה אל קערה נקייה, מוסיפים את שמן הזית, החומץ והתבלינים, ומערבבים היטב ידנית בעזרת כף.
  • 4 מעבירים את הצ`ימיצ`ורי אל קופסא אטומה (עדיף מזכוכית ולא מפלסטיק), מוזגים עוד שמן זית מעל שיכסה את כל הרוטב (לפי הצורך) ומניחים במקרר למנוחה של כשעה-שעתיים לפחות (עדיף גם לילה - טעים יותר למחרת ואפילו לאחר יומיים במקרר). מתענגים על רוטב צ`ימיצ`ורי ביתי מושלם שתמיד טוב שיש בבית (לא מומלץ לרכוש קנוי, 5 דקות עבודה ויש לכם צ`ימיצ`ורי מושלם ובלי חומרים נוספים שמוסיפים לרטבים הקנויים!).
  • 5 בתיאבון חיוך

ציוד נדרש: מעבד מזון איכותי.

שימו לב: מעבד המזון חוסך לנו זמן עבודה מן הסתם, אך במידה ויש לכם זמן ואתם רוצים להשקיע בצ`ימיצ`ורי שלכם - אין ספק שכדאי לקצוץ את העשבים והירקות באופן ידני עם סכין שף חדה, וכך לשלוט ברמת החיתוך הגסה שאתם רוצים לקבל. היחס בין המרכיבים עשוי להשתנות - אתם צריכים להרגיש זאת בעת ההכנה ולהכין לפי טעמכם. ניתן לעשות שימוש בחומץ בן יין אדום או חומץ תפוחים (אם השתמשתם בחומץ תפוחים אז 2-4 כפות), אך עדיף חומץ בן יין לבן. אפשר גם לשלב מיץ לימון או חומץ רגיל אבל פחות מומלץ. אם אוהבים חמוץ יותר ניתן להוסיף עוד חומץ בן יין, ואם חמוץ מדי ניתן להוסיף מעט יותר סוכר. כל אחד מכין אחרת, יש המון גרסאות. אפשר לשלב גם כוסברה ולהפחית מעט באופן יחסי בכמות הפטרוזיליה או להוסיף מעבר. הולך עם בשר, דגים, כריכים, סטייק פורטבלו ועוד. יכול להישמר כשבוע במקרר. ניתן להקפאה.

התפלגות ערך תזונתי במתכון

התפלגות ערך תזונתי במתכון
סיבים תזונתיים שומנים חלבונים פחמימות
5.5% 67% 4.9% 22.6%
ההתפלגות מתייחסת לחלבונים, פחמימות, שומנים וסיבים בלבד ולא לכל הטבלה. קרא עוד.
יחס קטוגני: 2.44 (3.05 נטו)
©FoodsDictionary 2024, כל הזכויות שמורות
התכנים המופיעים באתר זה נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד. אינם מהווים המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. אין להעתיק, לשכפל או להדפיס לשם פירסום או הפצה בכל דרך שהיא, ללא קבלת אישור מפורש בכתב