דלג לתוכן העמוד
סרגל נגישות

מצרכים למתכון

12 מנות/יחידות, 169 גרם למנה\יחידה

אופן הכנת המתכון

  • קינוחיםסוג המנה
  • מתקדםדרגת קושי
  • מעל שעהזמן הכנה
  • חלבי, כשרכשרות
עוגות גבינה אישיות עם רוטב קרמל מלוח
שילוב מושלם של קרמל מלוח בעוגת גבינה
  • 1 מחממים את התנור מראש לחום של 180 מעלות, ומניחים 12 מנג`טים בתבנית שקעים.
  • 2 הכנת הבסיס: טוחנים את עוגיות האוראו, ובקערה בינונית מערבבים עם כף את האוראו הטחון והחמאה המומסת. ממלאים את המנג`טים ככפית בכל יחידה, מהדקים בתחתית ואופים בתנור שחומם מראש למשך 5-8 דקות (להשגיח שלא נשרף). להוציא מהתנור ולהניח להתקרר לטמפרטורת החדר. להוריד את חום התנור ל- 140 מעלות.
  • 3 הכנת המלית: בקערה גדולה לערבב עם מיקסר ידני את גבינת השמנת להוסיף גבינת שמנת, היוגורט והשוקולד הלבן המומס, עד לקבלת מרקם קרמי. להוסיף את הסוכר, החלמון ותמצית הוניל, ולהמשיך להקציף עד לקבלת מרקם חלק. להנמיך את עוצמת המיקסר ולהוסיף את הביצים בהדרגה. להמשיך לערבב, להוסיף את השמנת המתוקה והמלח, ולהמשיך להקציף עד לקבלת קרם אחיד.
  • 4 מוזגים את תערובת הקרם על בסיס האוראו עד למילוי כמעט מלא. לנער את התבנית מספר פעמים להוצאת בועות אוויר, ולאפות בתנור בחום 140 מעלות למשך כ- 15 דקות או עד שקצוות העוגה יציבות והאמצע מעט רוטט. לכבות את התנור ולהשאיר את דלת התנור סגורה למשך כ- 5 דקות. לפתוח את דלת התנור ולהשאיר את התבנית בתנור למשך 1-2 שעות עד להתקררות לטמפרטורת החדר. לכסות בניילון נצמד ולהכניס למקרר לפחות ל- 5 שעות. לפני הגשה ניתן להוסיף למעלה קרם קרמל או קרם אחר לפי הטעם.
  • 5 הכנת קרם הקרמל המלוח: בסיר קטן על חום בינוני מערבבים עם כף עץ את הסוכר, המים וסירופ התירס עד לקבלת מרקם אחיד. ממשיכים לבשל את הקרם ללא ערבוב נוסף. כדי למנוע מהסוכר להתקשות בצדדים, מברישים את צידי הסיר במים. ממתינים עד שנוצר קרם קרמל ומשגיחים שלא יישרף. כשצבע הקרמל הופך לחום-זהוב מורידים את הסיר מהאש ומוסיפים את החמאה. מערבבים עם כף עד לאיחוד. מוסיפים את השמנת המתוקה (בטמפרטורת החדר) והמלח, מערבבים עם כף עץ עד לאיחוד הקרם. מחזירים את הסיר לאש בחום בינוני וממשיכים לבשל את הקרמל כ- 2 דקות. מכבים את האש ומניחים את הסיר בצד להתקרר. כשהקרמל יתקרר לטמפרטורת החדר יתקבל מרקם מושלם וחלק. מומלץ לאחסן את הקרמל בצנצנת במקרר.
  • 6 בתיאבון חיוך
טיפ למתכון
מומלץ לקשט עם קצפת מעל.

ציוד נדרש: תבנית שקעים + מנג`טים.

הערך התזונתי לא כולל את סירופ התירס והקצפת להגשה. שיטת ההכנה כוללת גם קירור ובישול.

התפלגות ערך תזונתי במתכון

התפלגות ערך תזונתי במתכון
סיבים תזונתיים שומנים חלבונים פחמימות
0.1% 38.4% 5.2% 56.3%
ההתפלגות מתייחסת לחלבונים, פחמימות, שומנים וסיבים בלבד ולא לכל הטבלה. קרא עוד.
יחס קטוגני: 0.62 (0.63 נטו)
©FoodsDictionary 2024, כל הזכויות שמורות
התכנים המופיעים באתר זה נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד. אינם מהווים המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. אין להעתיק, לשכפל או להדפיס לשם פירסום או הפצה בכל דרך שהיא, ללא קבלת אישור מפורש בכתב