דלג לתוכן העמוד

סרגל נגישות

 

|
מתכונים (6,352)
|
בכל האתר

תזונה וספורט

רוצה לקבל עידכונים ישירות למייל? הרשמה לאתר »
|
משוב ספורטיבי והקשר למיתוסים תזונתיים
מהי הדרך הנכונה להעניק משוב ספורטיבי ולעודד את המתאמן במהלך או לאחר האימון? ומה ההבדל בין מוטיבציה חיצונית לפנימית? לכתבה המלאה »
האמת על צריכת חלבון לפני ואחרי אימון כושר
צריכת חלבון איכותי חשובה מאוד לבניית תאי גוף חדשים ובניית שרירים, אך איזה חלבון בדיוק מומלץ ומהו המינון המומלץ? לכתבה המלאה »
תזונה אחרי אימון: על "חלון ההזדמנויות" התזונתי לאחר אימון גופני
אין לכם מושג לגבי עיתוי האכילה הטוב ביותר לאחר האימון הגופני שלכם? כנסו לקרוא את הכתבה שתעשה לכם סדר בלוח הזמנים לכתבה המלאה »
משקה אנרגיה, משקה איזוטוני ומה שביניהם
מה ההבדל בין משקה אנרגיה למשקה איזוטוני לספורטאים? מדוע השילוב בין משקאות אנרגיה לאלכוהול מסוכן כל כך? כנסו לקרוא! לכתבה המלאה »
מרתון ת"א 2014: מה אוכלים לפני, במהלך ואחרי המירוץ?
גם אתם מתחרים במרתון ת"א? כל ההנחיות התזונתיות לכל המרוצים ותחרויות הריצה במסגרת האירוע הספורטיבי הגדול של העיר לכתבה המלאה »
תזונה לספורטאים: למי מומלץ ואיך בונים תפריט?
האם הפעילות הגופנית שאתם מבצעים מצדיקה שינוי תזונתי בתפריט שלכם? הדיאטנית חן יער מסבירה על תפריט תזונה לספורטאים לכתבה המלאה »
על חלבון וחומצות אמינו: כמה, למה ואיך?
מדוע הגוף שלנו זקוק לחלבון? מה תפקידו ואילו מזונות מכילים אותו הכי הרבה? מה הן בכלל חומצות אמינו? כנסו לכתבה המלאה! לכתבה המלאה »
תזונה ופעילות גופנית בחורף
גם אתם מתעצלים לעשות ספורט כשקר וכשמחשיך מוקדם בחוץ? כנסו לטיפים מועילים לשילוב תזונה נכונה ופעילות גופנית גם בחורף לכתבה המלאה »
מיתוסים בתזונת ספורט
יש המון המלצות לגבי תזונת ספורט, אך מה מהן נחשב למיתוס? איך יודעים מה באמת נכון? הכתבה הבאה עושה לכם סדר בדברים שכדאי לדעת... לכתבה המלאה »
שילוב פחמימה עם חלבון לאחר אימון התנגדות
האם חשוב לשלב פחמימה עם החלבון לאחר אימון התנגדות? מהן תוצאות המחקרים? לכתבה המלאה »
ספורטאים בריאים וטבעוניים
האם אפשר להיות טבעוני או צמחוני, לעשות ספורט ופעילות גופנית ולהיות בריא? דפנה לב מסבירה כיצד ניתן ורצוי לשלב את הכל... לכתבה המלאה »
תוספים לשיפור תוצאות הריצה
ניר פינק, דיאטן קליני וספורט המרצה במכללת ווינגייט, מסביר אילו תוספים נבדקו מחקרית ועשויים להועיל בשיפור תוצאות הריצה... לכתבה המלאה »
תזונה נכונה לייעול תוצאות האימון הגופני
אין בעיה מוכרת ומייאשת יותר מלעסוק בפעילות גופנית למטרת ירידה במשקל ושריפת שומנים ולא לרדת באחוזי השומן... לכתבה המלאה »

מהו ה-BMI שלכם?

מדד המודד את היחס בין משקל הגוף לגובה.
למחשבון BMI »
כאן תוכלו לגלות את סודות תזונת הספורט, השונה בהחלט מתזונה של אדם שאינו מבצע פעילות גופנית סדירה. העוסקים בספורט משקיעים רבות בפעילות גופנית ובמאמץ גופני לא קל, ולכן תזונתם תהיה בהכרח שונה ומיוחדת. הם שורפים יותר קלוריות וגופם זקוק ליותר חלבונים ופחמימות, כלומר לצריכת מזון מרובה יותר, אך לא מדובר במזון המורכב מפחמימות ריקות, אותו אוכלים רבות אלו שאינם עוסקים בספורט (הכוונה היא לנשנושים המתוקים במשרד בדרך כלל).

רוצה להיכנס להריון?

בואי לבדוק את פרק זמן הביוץ שלך!
למחשבון ביוץ »
 
הרשם לאתר וקבל עדכונים ישירות לדוא"ל שלך!
 
301 קלוריות
חזה עוף בחלב קוקוס וקארי
ארוחה נפלאה המשלבת את טעם חלב הקוקוס עם טעם הקארי - תבשיל נפלא על אורז לבן חם מהסיר