בקיצור: הכנה לקראת השינה, תנאים נעימים ותכנון נכון של חדר השינה

עמעום אורות

כשעה לפני שעת השינה, כדאי לעמעם את אורות החדר. המטרה לווסת את הגוף ולהגיד למוח שלנו להתכונן לשינה. בתוך הבית כדאי להשתמש בתיאורה עדינה, ועל מנת שלא יכנס אור מבחוץ - כדאי להשתמש בוילונות.

חדר השינה שלך צריך לגרום לך להרגיש רגוע

ראשית כל, יש לבחור בצבעי קיר נעימים ולהמנע מצבעים "רועשים". יש להקפיד על חדר נקי ומסודר ובמיוחד מומלץ לסדר את המיטה בבוקר, כך שנגיע למיטה ביום למחרת - נקבל מיטה מסודרת ונעימה.

חדר קריר

מומלץ לשמור על טמפרטורה של 25 מעלות בחדר, אם כי למי שיש פרטנרים לחדר צריך למצוא את עמק השווה ולמצוא את הטמפרטורה שמתאימה לכולם.

בחר מזרן, כריות וסדינים שנוחים לך

תחשבו על זה. על המזרן אתם שוכבים בממוצע 8 שעות ביום (ילדים הרבה יותר). אז תעשו לעצמכם טובה ותשקיעו במזרן איכותי.
באותו אופן, הכרית משמעותית: הראש שלכם מונח עליה במשך כל הלילה. לגבי הסדינים זה כבר עניין של טעם אישי - בחרו את מה שאתם אוהבים!

לשמור על השקט

כבו את הטלוויזיה בזמן השינה, גם יוצר רעש מיותר וגם מבזבז חשמל.
מזגן או מאוורר מייצרים צליל רקע אחיד וקבוע שעוזר לנו לישון טוב יותר ללא רעשים.

ריחות של שינה

אמבטיה טובה עם סבונים בריחות שאתם אוהבים יעזרו לכם להרגע ולהתכונן לקראת השינה. מי שאוהב יכול לפזר בבית ריחנים נעימים שיעזרו ליצור הרגשה נעימה יותר בבית.

לילה טוב.

עדיין לא רשומים לניוזלטר שלנו? הרשמו עכשיו!